1. Παραγγελίες
Για να προχωρήσετε σε μια παραγγελία, επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε και προσθέστε τα στο καλάθι σας. Αφού ολοκληρώσετε τις επιλογές σας, πηγαίνετε στο καλάθι και ακολουθήστε τις οδηγίες για την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Θα λάβετε επιβεβαιώσεις παραγγελίας μέσω email.
2. Διαθεσιμότητα προϊόντων
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο/α από τα είδη που θέσατε σε παραγγελία τότε, θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας, είτε με μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ή είτε τηλεφωνικά (εφόσον έχετε δηλώσει αριθμό τηλεφώνου), προκειμένου να συνεννοηθούμε για την τυχόν τροποποίηση, διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας σας.
Εφόσον δεν γίνει εφικτή η επικοινωνία μαζί σας σε διάστημα 2 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς εμάς.
Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της ..... courier.
3.Καθυστέρηση παράδοσης
Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα του προϊόντος το οποίο παραγγείλατε
Σε περίπτωση που υπάρξει δυσκολία στην επικοινωνία μαζί σας
Σε περίπτωση που αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα η μεταφορική η οποία συνεργαζόμαστε